سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیار زیبا، عیدی برانکو به اعضای تیم پرسپولیس در آستانه سال نو

 

 

 

عیدی برانکو به اعضای تیم پرسپولیس در آستانه سال نو

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به اعضای این تیم عیدی داد.

برانکو ایوانکوویچ مطابق عادت همیشگی‌اش که اعضای تیمش را به ناهار یا دادن هدیه میهمان می‌کند این بار و در آستانه سال نوی شمسی، به اعضای این تیم عیدی داد.جزئیات عیدی برانکو به اعضای تیمش رادر ادامه میخوانید.

عیدی برانکو به اعضای تیمش

برانکو به کلیه بازیکنان، اعضای تدارکات و کادر پزشکی نفری یک ساعت مچی به عنوان عیدی دادتا خاطره خوبی برای سرخ‌ها در آستانه سال نو بدهد.

عیدی برانکو به اعضای تیمش در آستانه نوروز

عیدی برانکو به اعضای تیمش

برانکو

برانکو ایوانکوویچ بازیکن سابق و مربی فوتبال کروات است.برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال 2006 بود.او همچنین تیم فوتبال امید ایران را در بازی های آسیایی 2002 قهرمان کرد.او هم اکنون هدایت تیم پرسپولیس تهران را به عنوان سرمربی برعهده گرفته است همچنین او در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران 96–1395 به عنوان سرمربی با باشگاه پرسپولیس تهران به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

طرفدارن پرسپولیس علاقه ی زیادی به این سرمربی دارند زیرا معتقدند که او ثبات را در تیم حفظ می کندو از وقوع حاشیه ها جلوگیری می کند و حتی نشان داده است که اگر بخواهد حتی می تواندبهترین بازیکن خود را اخراج کند. برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال 2006 بود.او همچنین تیم فوتبال امید ایران را در بازی‌های آسیایی 2002 قهرمان کرد.

هنگامی که پرسپولیس نیز همانند بسیاری از باشگاه‌های دیگر ایرانی در بحران بود،نژادفلاح مدیرعامل وقت پرسپولیس، به استانبول رفت و با برانکو ایوانکوویچ وارد مذاکره شد؛در نهایت باشگاه پرسپولیس با توجه به قول‌های حسین هدایتی جهت پرداخت مبلغ قرارداد برانکو،با او به توافق رسید و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شد

او چهلمین سرمربی تاریخ پرسپولیس، پنجمین کروات و چهاردهمین مرد خارجی نیمکت پرسپولیس است

او در فصل نخست، هیچ‌گونه صحبتی از قهرمانی نکرد و طبق صحبت‌های او می‌شد فهمید برنامه بلندمدتی در پرسپولیس دارد

عیدی برانکو به اعضای تیمش

تیم پرسپولیس

روزپلاس

 

 

 

جت اسکی برای کوتاه‌ترین سخنرانی در مراسم اعطای جوایز اسکار

جت اسکی برای کوتاه‌ترین سخنرانی در مراسم اعطای جوایز اسکار

جیمی کیمل در ابتدای مراسم اعلام کرد به کسی که کوتاه‌ترین سخنرانی را داشته باشد یک جت اسکی جایزه میدهد و تایم سخنرانی‌ها در مراسم امشب محاسبه می‌شود.

جیمی کیمل در ابتدای مراسم اعلام کرد به کسی که کوتاه‌ترین سخنرانی را داشته باشد یک جت اسکی جایزه میدهد و تایم سخنرانی‌ها در مراسم محاسبه می‌شود. در ادامه تبلیغ جت اسکی برای سخنرانی کوتاه در اسکار را میبینید.

جت اسکی برای سخنرانی کوتاه

جت اسکی برای سخنرانی کوتاه

جت اسکی برای کوتاه ترین سخنرانی اسکار

جت اسکی برای سخنرانی کوتاه در مراسم اسکار

نودمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار برگزار و در نهایت فیلم سینمایی «شکل آب» به کارگردانیگیلرمو دل‌تورو برنده اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی متن و بهترین طراحی تولید شدو بدین ترتیب، بالاتر از سایر فیلم‌ها بازی آنلاین ماشین قرار گرفت. «دانکرک» به کارگردانی کریستفر نولانسه جایزه فنی اسکار به دست آورد و فیلم‌های «سه بیلبورد خارج از میزوری اِبینگ»،«تاریک‌ترین ساعت»، «بلید رانر 2049» و «کوکو» نیز هر یک دو اسکار به دست آوردند.برنده اسکار 2018 کیست؟

مراسم اهدای جوایز اسکار برای نودمین دور در ساعت 17:00 به وقت لس آنجلسو 4:30 بامداد دوشنبه به وقت تهران بازی آنلاین سیندرلا در سالن دالبی تیاتر مرکز هالیوود با اجرای جیمی کیملآغاز و سرنوشت جوایز این دوره مشخص شد. در این دوره با افزایش اعضای آکادمی برای برقراری عدالتجنسی و نژادی، بالغ بر هشت هزار تن در رأی گیری شرکت کردند و در میان رأی دهندگانشماری از سینماگران ایران نیز حضور داشتند.

همچنین بخوانید :  ایرانی‌ها امسال هم برنده جایزه اسکار در جشنواره شدند

فیلم «شکل آب» به کارگردانی «گیلرمو دل‌تورو» با نامزدی در سیزده شاخه پیشتاز بود و فیلم «سه بیلبورد خارج از میزوری اِبینگ» ساخته «مارتین مک‌دونا» در 9 شاخه و درام جنگی «دانکرک» به کارگردانی «کریستوفر نولان» نیز در 7 شاخه نامزد بود.

پس از رسوایی‌های غیراخلاقی در هالیوود، شماری از بازیگران با لباس مشکی در نودمینمراسم اسکار حضور یافتند. همچنین برخی بازیگران دیگر در واکنش به کشتارهای اخیر با سلاح گرم در امریکا،با سنجاق‌های نارنجی به نشانه اعتراض روی فرش قرمز اسکار حضور پیدا کردند.

پس از برگزاری مراسم فرش قرمز و عبور سینماگران از روی فرش قرمز، مراسم اصلی اهدای جوایز آغاز شد.در ابتدای این مراسم، جیمی کیمل با شوخی و کنایه درباره شرایط کنونی هالیوود از جمله هاروی واینیستن،تهیه کننده مشهور هالیوود سخن به میان آورد.

جت اسکی برای سخنرانی کوتاه

اسکار 2018

تابناک

 

 

 

اینستاگرام عید نوروز را تبریک گفت

اینستاگرام عید نوروز را تبریک گفت

اینستاگرام در صفحه رسمی خود فرارسیدن عید نوروز و سال جدید را به ایرانیان تبریک گفت.

اینستاگرام و تبریک عید

اینستاگرام و تبریک عید ، صفحه رسمی اینستاگرام سال نو را به ایرانیان تبریک گفت.در این صفحه تصویری از زنان ایرانی با لباس‌های سنتی منتشر شده که یک عکاس ایرانی به نام مجید سعیدی آن را گرفته است.اینستاگرام در توضیح این عکس نوشته است

اینستاگرام و تبریک عید

“20 مارس، اولین روز سال نو ایرانیان و آغاز فصل بهار در نیمکره شمالی است.این تعطیلات برای مجید سعیدی، عکاس خبری ایران، تداعی‌کننده خاطرات شیرین دوران کودکی، جمع شدن خانواده دور هم، خوردن غذاهای لذیذ و رفتن به پیک‌نیک در آخرین روز تعطیلات است.او در این باره می‌گوید “این یک تعطیلات خانوادگی است و بودن در کنار خانواده بهترین خاطره‌ای است که من از این تعطیلات دارم”.باشگاه خبرنگاران

 


نظر()

 قواعد و...       خبر جذاب...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ